Lady stardust

Det är snart midnatt och jag kan inte sova. Jag somnar aldrig in så där skönt som man ska göra om kvällarna. Ligger och vänder och vrider på mig och har tusen tankar i lilla huvudet. Till slut somnar jag av ren utmattning. Så har det varit ett tag nu, så nu bestämde jag mig att nej varför ens gå och lägga sig den tid man borde när jag ändå inte somnar förrän någon gång efter midnatt?! Imorgon kanske jag ska slå på stort och äta frukost... kan inte minnas när jag gjorde det sist. Brunch är min nya grej, eller så att säga lunch till frukost. Jag som älskar frukost! Jag ska ställa väckarklockan och försöka tvinga upp mig imorgon på MORGONEN. Kommer vara skapligt trött, men då kanske jag lyckas vrida tillbaka min dygnsrytm en smula. Jag måste sätta mig själv på prov och se om jag klarar mindre än 12 timmars sömn än. Jag måste lära mig, hur ska det annars gå sen när jag börjar jobba.

Hoppas det regnar imorn haha! Då ska jag och mina tjejer dricka varm choklad. Sen ska jag gå på musikal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback