Kulturama's calling

Hejhej allihopa. Här sitter jag, Mirian och Lovisa i skolan vid datorerna. Mest lyssnar jag och Lovisa på när Mirre sitter och pratar med sig själv. Haha vi tycker om dig ändå Mirre ♥ idag har jag haft 2 pianolektioner som vanligt, sen åt vi lunch och hade gruppmöte med klassen och planerade lunchkonsert och agerade klagomur. Någon har glömt sina skor här bakom datorerna och vi vet inte vems det är så vi tror att Mirian tar med sig dom hem. Det blir nog bra för då slipper hon att köpa dansskor till Stageingen. Nu hör man i bakgrunden när Mirian sitter och nynnar på Eleanor Rigby-mellanspelet. Och detta blev ett väldigt flummigt inlägg känner jag nu.

Jag och Mirian har smittat hela klassen med Backin-up-låten. För den är så jävla bra!

Ni måste också bli smittade!

Kolla först den här!



Och sen den här!!! Bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback