Det är alltid för tidigt att ge upp

Försäkringsbolag och försäkringskassan, vilket krångel. Det tar ju aldrig slut. Nu ersätter tydligen inte försäkringsbolag sveda och värk längre?!?! Enligt de får jag bara ersättning för merkostnader, läke - och tandvård samt ärr efter olyckan. Det är ju absurt. Var ska man vända sig för ersättning av psykiskt lidande, vanvård på sjukhus, sveda och värk, traumatisk upplevelse o.s.v.? Det tog ju för sjutton 40 timmar innan jag blev opererad p.g.a. brist på narkosläkare. De kollade inte min puls eller blödningar i hjärnan. De tvingade mig att gå upp ur sängen fast jag hade allvarlig hjärnskakning första dagen (sen fick jag absolut inte gå ur sängen) för att tvätta mig med min brutna hand. De missade att jag hade FYRA frakturer i handleden och la bara på en kompress som stank sprit. Ibland fick jag inte morfin när jag skulle. Min mamma fick sova på två stolar i en vecka... etc. etc. Detta är INTE OKEJ!!! Man känner sig rätt liten och hjälplös i den juridiska djungeln. Hur ska jag gå tillväga? Vart ska jag vända mig? HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback