Full rulle

Ojoj vad jag är helt slut, har haft en intensiv dag idag! Det komiska med att vara sjukskriven/ha semester (eller vad man nu ska kalla det) är att jag är allt annat än sysslolös. Jag trodde det skulle bli långtråkigt att inte jobba, menar jag har ju inte haft en riktigt lång semester sen typ första ring. Det känns skönt att ha lite ledigt såhär efter olyckan och få lite kvalitetstid och bara ta hand om sig och göra saker man mår bra och blir glad av.

Igår blev jag och mamma bjudna på lunch hos moster & CO träffade min kusin som nyss har kommit hem från Nya Zeeland. Kollade på film från hennes Skydive, jisses! Sen åkte vi till Intersport och jag köpte asfräcka träningsshorts, knallrosa 80-talsstil! Senare på eftermiddagen var det kalas hos Carro som fyllde 20 år! Fan va gamla vi börjar bli, snart inte tonåringar längre. Det är läskigt vad gammalt det låter. Bamsegod tårta åt vi och sen knallade jag, syster och mamma till Hot Basilika och jag bjöd dem på middag.

Idag har det varit en riktig tränardag! Inte alls planerat men så blev det. Gick min dagliga runda på allén imorse med kusinerna, sen hem till dem för att käka lunch. Vidare för att träffa Em och Bex och så blev det ytterliggare en runda på allén med dem. Hem en snabbis, packa och sen kom Sara och hämtade upp mig med vrålsnygga caben för att åka till badhuset. Simning, bubbelpool och bastubad. Asskönt. Kom fram till att det ska göras oftare. Bra sätt för mig att komma igång med träningen också att simma. Vi blev sugna på att åka på SPA, en vecka till Riga eller Tallin ska ju vara billigt. Någon som har erfarenheten av det?

Kommentarer
Sara

Ska vi ta en sväng till badhuset på fredag kanske? :) På förmiddagen kanske?

2009-04-20 @ 22:42:45
Isa

I can't! har andra planer för fre. sorry...

2009-04-21 @ 13:38:45
URL: http://ijsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback