Operation imorn

Va bra att man har världens bästa immunförsvar just nu, noot. Jag som har dåligt immunförsvar annars också är typ 100 % mottaglig för alla sorters sjukdomar man kan komma på just nu. Nu var det förkylning det var dags för. Har mått riktigt ruttet ett tag med asond hals och igår hade jag feber. Så det har varit ännu mer softande på händelsefronten och Echinafors, halstabletter, näsdukar och Ipren.

Idag fick jag tvinga mig bort till sjukgymnasten på återbesök och lite nya övningar till handen. Var på vårdcentralen förra veckan också för efterkontroll av hjärnskakningen. Frågade hur länge det är normalt att ha ont i huvudet och vara yrslig och efter en smäll som min kan det tydligen ta 3-6 månader... jippie. Äh det ska nog gå snabbt för mig! Jag ska vara ett sånt one of a kind-fall, som repar sig ovanligt snabbt. Måste tänka så i alla fall annars deppar jag ihop. Vi håller tummarna. Jag fick i alla fall remiss till hjärnröntgen och neurologiska teamet. Vet inte riktigt vad det kommer innebära men de kommer på nåt sätt hjälpa en att komma tillbaka till vardagen. Och många promenader lär det bli framöver också så att jag blir pigg och får mer ork. Hade jag inte varit lite sjuk hade en dag som denna varit perfekt, så himla härligt vårväder ute.

Jag är lite nervös inför imorgon. Ska operera munnen då. Jag ska äntligen få bort stygnen och min metallställning som jag fått dras med i sex veckor. Far och flyg, äntligen! Men är lite nervös för hur pass ont det kommer göra. Vägrar ha så ont som sist och jag har fått både sjukhus - och tandläkarskräck efter allt som hänt. Skulle helst vilja bli sövd. Men vi får se hur det går. Håll tummarna.


Kommentarer
sara

Sweety pie! Jag hejjar så mycket jag bara kan och håller tummarna för dig hela tiden. Usch älskade vännen. Jag vet inte vad jag ska säga, men jag hoppas du repar dig så gott du kan och lycka till. Tänker på dig. Har skickat iväg ett brev nu till Emelies adress men det är till er alla. Så hon ringer väl er när det är framme så kan ni läsa det ihop när ni känner för det. Det står inget speciellt har mest skickat det för att påminna er om att jag inte har glömt er och att ni fortfarande står mig nära hjärtat. Ni är bäst! Krya så mycket du kan, hejja hejja.

2009-04-02 @ 12:01:29
URL: http://sarageorgsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback