På G, äntligen YES!

Hej alla söta. Jag mår riktigt bra nu! Operationen sist kunde inte gått bättre. Ställningen satt fast hårt som fasen inne i munnen så kirurgen fick ta i allt vad han orkade för att rycka loss den från tandköttet, helt otroligt. Tur man var bedövad och fick lugnande. Fick smärtstillande att ta efter bedövningen släppt också.. det gjorde susen. Först blev jag tvärtrött och somnade som en stock på vägen hem och sen var jag verkligen uppe i varv om man säger så.. inte varit så pigg och glad sedan innan olyckan. Var jättepratig och fnittrig och mådde allmänt bra och så har det faktiskt fortsatt sedan dess! Nu har jag kommit igång med mina promenader. Varje dag är det som gäller och nu blir jag allt starkare. Satte ribban högt och började med Djulö Allé första dagen jag var ute och traskade. Det tog typ 1,5 timme och när jag kom hem var benen som spagetti och jag somnade helt utmattad och sov i två timmar. Och idag gick jag först ner på stan och sen har jag och tjejerna gått runt i Norrköping idag.

Helgen har varit trevlig. Käkade ute på Rhodos i fredags med Bex och Em och i lördags var det så fint väder att vi grillade och käkade utomhus. Äntligen vårvarmt med solen, görnice. Imorgon blir det picnic i solen om så vädret håller i.

På onsdag får jag protes!!!!!!! Hejdå gluggen, kommer inte sakna dig.

Kommentarer
Anonym

vad skönt stumpan att du mår bättre och att allting är på bättringsvägen... =)

Så kanske man får se dig på lite varmare breddgrader i sommar.. ;) pusskram nettan

2009-04-07 @ 21:53:01
sara

HEJA HEJA! Vad kul att hora att du mar bra och att du laker finfint! Det gor mig jatteglad. Har ni last mitt brev? Emelie skulla ta med sig det till picknicken. Saknar dig pluppn!

2009-04-08 @ 04:47:55
URL: http://sarageorgsson.blogg.se/
Isa

Nettan: :D definitely maybe, skulle vara askul :D kramis



Sara: Absolut det känns jätteskönt att kunna vara normal igen. Nej inte riktigt än, vi glömde! Får göra det snarast. Saknar dig med Sarisen! Vill ha dig hemma nu =)

2009-04-09 @ 00:02:58
URL: http://ijsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback