Peace & Love

Nu är det bestämt. I sommar drar jag på Peace and Love. Kommer bli bäst! Springsteen, U2, Skogsröjet och så Peace and Love på det blir en galet skön musiksommar.

Idag fyller min moster 50 år, grattis till henne gamlingen där ;) Vi var där och firade henne och fick hur mycket mat och fika som helst, det var jättegott och supertrevligt. Jag, mamma och mina mostrar försökte räkna ut hur många sysslingar jag har. Det var kul för de kunde knappt räkna upp sina egna kusiner. Sen kilade jag vidare och hängde med Em, Bex och Hannah vid uteserveringen på Sultans. Senare knallade hem och kollade på Rallybrudar. För tillfället försöker jag lista ut vad det är för skillnad på GSM 6.0 och CCITT A-Law och u-Law. Help. Funderar på om jag borde gå och ta något att äta. Jag har inte ätit middag, jag åt påskgodis istället. Jag menar imorn är ju påsken slut då får man inte äta mer godis. Då får man ta sig i kragen och vara duktig igen. Det gäller ju att passa på...

Kommentarer
sara

vilka ska du dit med??

2009-04-20 @ 07:00:30
Sandra (Langley)

Hej!

Ska du till P&L? Jag med.

Tror även Sebbe, Malin, Erika och Sophia också ska dit.

Skulle vara superroligt med en reunion.

Ta hand om dig!

KRam

2009-05-07 @ 00:46:23
URL: http://livingthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback