Rumpsnärt av boy 70 bast

Har jobbat de två senaste dagarna. Städat och jobbat frukost. Vet ni vad som hände mig idag? En på jobbet ca 70 bast stannade tvärt upp när jag gick förbi. Jag frågade vad han gjorde och han svarade, tittar på dig. Sen snärtade han till mig i rumpan när jag gick förbi! Snacka om att jag blev chockad! Inte kunde jag tro att en så snäll människa kunde vara en liten snuskgubbe. Jag tog i alla fall detta skämtsamt och väldigt oseriöst. Men jag menar, egentligen, om man tänker efter är inte detta snudd på sextrakasserier? Jag känner ju inte människan! Om det skulle hända igen, tänker jag i alla fall säga ifrån. Hmm. Och idag på eftermiddagen har jag gymat och fått smaka nybakta pepparkakor. Ikväll träffades kompisgänget under en fika med Afrika-Tora som nyss har kommit hem från Mali!! Det kändes som om man träffat henne igår... men ändå inte, hon "ska" ju inte vara här, hon är ju i Afrika.. det blir fel i hjärnan. Superkul var det i alla fall och hon såg ut som en äkta rastafari med småflätor i hela håret. Välkommen hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback