Försenad veckan som gått

Måste ju slänga upp en försenad veckan som gått, det har ju blivit lite av en tradition. Dessutom är det lite kul att tänka tillbaka och fundera över vad man egentligen gjorde. En vecka går så snabbt och man gör mycket mer än vad man tror. Förra veckan hann jag i alla fall med:

Jobbade hotellstäd 1 dag. Fikade med Afrika-Tora. Fick en rumpsnärt av boy 70 bast. Smakade nybakta pepparkakor. Jobbade frukost 3 dagar. Gymmade totalt ca 3,5 h. Fick ett jobbigt besked. Åt mysmiddag hos pappa. Grät. Blev tröstad. Pratade i telefonen med Amanda från Sälen. Hängde hos pappa. Köpte julklapp till Ville. Köpte båda Tsatzikifilmerna till mig själv. Faxade Danmark. Var på Luftslottet som sprängdes på bio. Fick brev från Danska stadsförvaltningen. Mailade England. Såg på Tsatziki vänner för alltid med syster. Plöjde igenom hela säsongen av Paradise Hotell. Åt saffransbullar. Gjorde en jättefin romantisk vagn på jobbet. Var på sjukhuset. Drack Oboy och åt pepparkakor. Åt myslunch och dessert hos farmor & farfar. Fikade på Sultans med vänner. Plöjde lite Mammas pojkar. Jag var inte bara ledsen, jag var faktiskt lite glad också! Skrattade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback