Jul & födelsedag

Julen är förbi. Den har varit jättemysig och så oförskämt många julklappar jag har fått! Jag och syster firade julafton på tre olika håll för att hinna fira med alla. Vi vaknade hos mamma och drack varm oboy med vispgrädde. Till lunch åt vi fläskfilé & klyftpotatis hos pappa, mmm! Har blivit tradition att bryta av julmaten med något annat. Sen kom tomten och skulle ge presenter till lillebror, men han utbrast att "jag ser ju att det är du farfar." Senare åkte vi till våra kusiner med farmor & farfar på världens största julbord. På kvällen åkte vi hem och firade med mamma och hennes sambo. Jag tror aldrig jag har fått så mycket julklappar!

På juldagen var det FEST! Storslagen fest, vi började hos Emelie och fortsatte på Safiren och sen blev det efterfest och hela köret och jag kom hem alldeles för SENT...

Annandag jul = MIN FÖDELSEDAG. Och i år fyllde jag 20 bast. Mer paket! Det kom gäster till mig och jag var med all rätt trött. Vi bjöd på fika och middag samt vin och öl. Jag stog över det alkoholhaltiga...

Igår firades min födelsedag med släkten på pappas sida. Vi bjussade på pizza och så tävlade vi i Wii.

KUL JUL! Nu går vi mot Nyår! Idag var jag och premiärhandlade på Systemet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback