Min helg

Hej och hallå bloggen.

Jag har jobbat hela helgen. Lördagen var minst sagt intressant när jag och en kollega började gräla. Aldrig hänt förut, men nu får det fasen vara nog. Får se vad det blir av den saken. I söndags var vi tre personal på 140 gäster varav 120 kom en halvtimme innan stängning. Det var handbollscup i stan och självklart skulle många äta två gånger innan och efter match vilket vi inte hade räknat med... Aaaah! Vi sprang som små idioter och allt tog slut samtidigt. Samtidigt som baconen tog slut skulle man in och steka mera, och då tog förstås brödet, filen, påläggen, apelsinerna och allt annat slut samtidigt som vi inte hade några bord kvar till alla gäster som strömmade in. Tallrikarna tog slut och disken ökade och vi bokstavligt talat SPRANG bakom kulisserna. Haha kaotiskt var det, men gästerna verkade i alla fall nöjda och glada!

Annars har jag ätit julmat hos pappa, spelat nyinköpta Wii, käkat på Olympos, ätit hos farmor & farfar, kollat Sunes jul och Bonde söker fru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback