Mitt namn är Trötter

Mamma säger att om jag vore en av de sju dvärgarna i Snövit så skulle jag vara Trötter. Och det är så sant så. Ni ska se mig när jag kommer hem från jobbet. Då är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Deckar direkt i sängen, svarar endast Mmm på tilltal och längtar efter att få sova. Så trevlig kan jag vara! Det gick i alla fall fett bra att jobba ensam i helgen! Fattar inte vad jag har att vara orolig över?! Antar att jag blir det av de bitterfittorna som klagar på allt jag gör. Jag är faktiskt grym! Ni skulle se världens finaste frukostvagn som jag gjorde i ordning idag till ett par (som nyss hade gift sig) som skulle ha frukost på rummet. Massa god frukost fick dom och frukt, kakor, kex och jordgubbar och så var vagnen prydd med rosenblad och levande ljus. Jag skulle bli skitglad om jag var dom! Och så fixade jag stämningen i restaurangen med julmusik. Kom och klaga på mig nu om ni kan bitches! ;) Muahaha.

FARMOR & FARFAR ÄR VÄRLDSBÄST! Vill jag säga tusen gånger. De kom och hämtade mig efter jobbet när jag inte orkade gå och sen fodrade de mig med världens godaste mysmat och utsökt dessert. De pysslar verkligen om en i vått och tort. Kärlek ♥

Nu ska jag kolla Robinson innan jag går och lägger mig. Tacka vet jag TV play!

Det här är min Trötter-kompis. Vi är själsfränder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback