About Christmas

Inlägg från den 26/12


Julafton var inget speciellt, jobbade och sen var det fest. Vi käkade inte ens någon julmat L inte många timmar jag sov den natten och sen upp och jobba frukost. Har jobbat frulle några dagar nu, men ska gå tillbaka till kväll imorn.


Asså jag är så klantig så jag tror jag dööör! VAFAN det räcker inte med att jag slarvat bort min kabel till digitalkameran, nu har kabeln till externa hårddisken också försvunnit! Hur kan allt komma bort hela jäkla tiden?! But why? Man lever i en kappsäck. Har allt i väskan hela tiden, jobbgrejer och det viktigaste så går man till jobbet och packar upp, till matsalen och packar upp, till stranden och packar upp och hem och packar upp. Någonstans på vägen under uppackningen åker grejerna ur/läggs på olämpligt ställe. Mitt favoritlinne, min enda cardigan och solbrillorna har också kommit bort. But why? Fast jag har köpt likadana solisar som tur är. Men så onödigt att massa pengar försvinner i onödan. Vi lever i en kappsäck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback