Den fjärde januari

Hej på er. Klockan är halv ett på natten och jag testar att surfa lite efter jobbet. Det går mycket snabbare än på dagen. Med all förståelse eftersom 500 gäster blockerar nätet. Men nu sover allt de små liven, muaha!

Jag och Jossan skulle ha åkt till djurparken Parc de Mamelles igår och åkt linabana i djungeln, men tyvärr blev det inte så :( Jossan var tvungen att jobba lunch... suck. Vi har fått nya scheman idag så att man ska få jobba 12.00 - 21.00 pass en dag i veckan. Det är rätt bra, lite variation. Sånt gillar vi. På tisdag ska jag eventuellt vara ledig. Eller egentligen ska jag vara det på onsdag, men Anton ville gärna byta och det är helt OK. Jag har snackat med några om att åka iväg på utflykt på tisdag. Åka jetski och snorkla vid ett skeppsvrak. Verkar hur häftigt som helst så vi hoppas att det finns platser kvar.

Anyway... sov så gott alla godingar <3

Kommentarer
Emelie

Akta dig för hajarna bara ^^

2009-01-04 @ 18:34:33
URL: http://emeliegahn.devote.se
Isa

Det är lungan serrö bruden, de fixar jag ;)

2009-01-15 @ 15:43:21
URL: http://ijsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback