Inlägg från den 23/12

Goderafton goderafton


Jag kom nyss hem från jobbet. Ni skulle sett restaurangen ikväll. 250 nya gäster kom med planet från Köpenhamn så restaurangen var fullsatt med 500 gäster. Och hur många servitörer kan vi vara... kanske 15 stycken. SPRINGA! Haha ujujuj. Men jag tyckte faktiskt att det var kul att servera ikväll, det gick bra.


Jag fick gå hem tidigare idag för jag ska hoppa in för en som är sjuk i frukosten. Så jag ska upp klockan 5 på julaftonsmorgon, det ni. Undrar hur det blir imorgon på julafton, ska bli kul att se. En av mina  roomies Linda har hängt upp en gigantisk julstjärna i vardagsrummet. Och så har vi ett litet julbroderi som hänger på en spik också. Hihi lite julstämning blev det. Egentligen hade vi bestämt att vi skulle kolla på Nu är det jul igen på min dator ikväll efter jobbet. Men nu får jag jobba frukost så det går inte. Kanske gör det imorgon om vi hinner. Jag vet inte riktigt hur mycket jobb det blir. Ni skulle sett mig när jag gick hem förut! Det spöregnar så jag var helt dyngsur. Och när det spöregnar här SPÖregnar det verkligen men under en kort stund. Jag tog skydd i en telefonhytt och fick ändå krama ur linnet innan jag gick hem, haha.


Nu måste jag gå och lägga mig. GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback