Lite contact info


Inlägg natten den 2 januari


Hej och hå. Klockan är 01:27 på natten och vi slutade jobba alldeles nyss. Mycketmycket att göra dessa jul och nyårsveckor. Det är nu den värsta rushen är, sen blir det bättre. Just det jag glömde, igår var det nyårsafton. GOTT NYTT ÅR! Nyårsafton var riktigt kul att jobba. Alla gäster kom samtidigt och alla rätter och dricka skulle ut samtidigt till drygt 500 gäster. Alla i personalen jobbade i restaurangen och det var riktigt kul. Sail & surf Eric var t.ex. med och hjälpte på min station. Det var fyrrätters, vin och champagne och fyrverkerier vid tolvslaget. Så var det liveband och alla dansade.


Det har kommit lite ny svensk personal till hotellet. Skitkul, alla är astrevliga. En ska jobba med oss i restaurangen och så är det en kock som ska flytta in hos oss. Nästa vecka kommer det ännu fler. Lite serveringspersonal vad jag förstod. Det ska bli skönt med lite förstärkning.


Jag är ledsen att jag inte hör av mig mer till er där hemma :( Just nu har jag inga pengar på mobilen. Och internet är så himla segt så det tar superlång tid att ens komma in på gmail. Varje facebookinlägg tar typ 5 min att svara på, känns så himla ovärt. Snälla spela inte in några meddelanden till telefonsvar på mobben, jag förstår inte riktigt hur man gör. I alla fall så är nog det bästa sättet att nå mig ändå via mail och jag hoppas att alla har den. Bildspel och div. andra länkar tar också jättelång tid.


Saknar er där hemma och hoppas att ni har haft en jättebra jul och nyår. Förlåt för att jag är så dålig på att höra av mig. Det har ändå gått nästan två månader sedan jag åkte och jag har ännu bara pratat i telefonen ett fåtal ggr. Tycker det är synd att det är så dyrt att ringa hem och svårt över huvudtaget att höra av sig till omvärlden. Ni ska veta att jag tänker på er.


Glöm inte bort mig. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback