Min födelsedag

Inlägg från den 26/12


Idag fyller jag år. Nu är jag nitton! Det har varit en jättemysig födelsedag :D jobbade frukost, lunch och sen åkte vi till stranden Grand Anse och softade. Jag, Vinke, Linda, Hjalle och Konrad. Fick en del sköna bilder till solnedgången, det var najs. Sen åkte alla vi utom Linda vidare till Destreland och köpte lite grejer. Jag köpte ett myggnät till sängen så nu ska de små liven få, haha! Annars blev det bara allmänt onyttiga saker och apelsinjuice. Hängde med grabbarna in i killaffärerna också och de köpte Versaceskjortor. Senare åkte vi + Jonte till ett kebabhak. Käkade något asgott som innehöll hamburgare, ägg, stark sås, ost och bröd med pommes. Skittrevligt. Nu har jag byggt min myggnätskoja och väntar på tvättmaskinen. Tänka kolla lite Pickup artist medan jag väntar. Askul, handlar om killar som ska lära sig ragga.


Just det! Fick en parfym i paket av mamma på födelsedagen. Tack mamma! Den blev jättebra. Finurlig mamma jag har, hade verkligen träffat rätt med alla klappar. Den finaste presenten var ändå att mamma och syster kommer och hälsar på mig snart! :D i januari eller februari, ska bli så himla kul. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback