Myggbett och solsveda

Jag ligger i vardagsrummet, äter Kitkat och dricker Cola och ska snart kolla på Crash. Jag har ont i fejan! Har bränt mig idag, ajaj. Dessutom har jag värsta bondbrännan av mitt linne sen jag spelade tennis imorse. Jajemen, det gjorde jag imorse efter frukosten, roligtroligt och sjukt skönt att träna. Men hejdlöst varmt var det också med strålande sol och i princip ingen vind. Därav den fina brännan. Efter det var direkt plask i plurret. Typ skönaste på hela dagen att hoppa i då. Sen låg vi och solade och badade fram till jobbet. Och så fick vi sluta tidigt idag. Gick från Fortet (hotellet Fort Royal) ganska tidigt för jag kände mig lite snurrig, tror jag har vätskebrist. Ska gå och ta en Resorb.


Jag har fått hur många myggbett som helst! Man blir så less! Jag har inte fått ett enda myggbett hemma sedan jag var liten, men så kommer man hit och då minsann är man gött kött för de jävlarna. Jag tror jag ska köpa en myggnätshimmelsäng på Carrefour näsa gång jag är där. Så kan jag hänga den över våningssängen. De attackerar mig om nätterna när jag sover... MOTATTACK!


Imorgon kommer de första chartergästerna. Ca 300 st och jag är OFF. Ska inte göra mycket då. Funderar på att bara sova och kolla film. Man får se. Imorgon är det manifestation/strejk nu igen så man kan ändå inte åka iväg nånstans. Vi är fångarna på fortet ;) Nu strejkar de tydligen för allt möjligt, jag säger då det.


Bonne nuit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback