Sara

Sara skrev världens gulligaste kommentar i min blogg så därför tillägnar jag detta inlägg henne. Saknar dig också! Saknar er alla där hemma. Ni är bäst. Vänner är det bästa som finns. Mamma och syster kommer hit nästa vecka! Det ska bli så hemskt roligt. Och så ska de vara här två veckor. Bääst <3

Annars det som har hänt sen sist är att jag varit med Kitesurfarna till L'illet Blanche igen. Jag har fått typ kritvitt hår och blivit så där pepparkaksbrun, hähä! Annars filmkväll med roomie, galna upptåg och häng på bryggan. Spelade gitarr på stranden igår med en av dykintruktörerna. En fransman som visade sig var typ musiker, det var kul. Annars har jag inte varit ledig sen jag var på Les Saintes. Jag ska jobba till nästa vecka så att jag får mer ledig tid med familjen. Det blir mycket bättre.

Idag har jag tagit sovmorgon, tvättat en maskin, varit på Pärlan med Jossan. Sen kom Eric och Lisa och vi åt världens godaste "Bikot" mackor i fiket på Pärlan. Mycket mys. Nu ska jag snart börja jobba så jag måste kila.

Puss på er


Kommentarer
Emelie

Det låter inte helt fel att vara pepparkaksbrun och ha solblekt. Själv är man blek och dan men snart ska jag också till solen och bli brun och fräsh :D

2009-01-31 @ 13:29:00
URL: http://emeliegahn.devote.se
sara

Älskade vännen! Du är ju för söt! Skulle vilja ge dig en bamsekram nu och kanske smaka lite på dig, du ser så god ut. Måste du se så förbannat bra ut?



Du, det låter verkligen som om du lever i paradiset. Blir skapligt avundsjuk när du berättar om gitarrspelande på stranden. Kan det bli bättre?!

Jag hoppas verkligen du har det bra utöver de månget antal timmar du jobbar. Var rädd om dig!



Vi saknar dig också! Jag åker nu på söndag Isa. Har mycket att stå i, nu fattar jag hur du kände dig innan du åkte. Har öppnat upp en blogg så följ mitt äventyr på sarageorgsson.blogg.se.

Tror kanske det är lättare om kommunicerar via bloggarna än via mail?



Kärlek till dig.

2009-02-03 @ 13:44:33
URL: http://sarageorgsson.blogg.se/
My

Hej babe! Vad har du för address? Jag vill knappt läsa din blogg för jag är så jävla avundsjuk. Haha! Och det är så störigt för jag vet att jag kunde varit i värmen med dig om en viss låtsaspappa bara inte hade klickat bort min ansökan precis innan deadlinen. Aja, livet är långt. England är inte bara elände. Kan du inte komma till mig en sväng när du kommit hem? Du får bo gratis:) och dricka billigt. Och träffa mig såklart :P Jag saknar dig så himla mycket. Puss och en till!

2009-02-03 @ 17:03:52
Frida

Isabelleee!! Jag har inte upptäckt din blogg förrän nu.. Gud vad underbart allt verkar. Fatta vad avundsjukan fräter i mig.. Jag vill hemskt gärna komma och hälsa på, ska bara tjata lite på My. Finns det möjlighet att bo billigt? Jag saknar dig!! Puss!!

2009-02-04 @ 18:09:55
URL: http://[email protected]
Ijsaaa

Emelie: I know! När åker ni? =)

Sara: Bra? Du är väl för rar! Ja det funkar med jobbet, tycker ändå man hinner få lite fritid om man går upp på mornarna. I know, that's a lot! Lägger till den som favorit på en gång gumman!

My: Haha! Skickade adressen på facebook! Men det kan bli så att ni kommer ner eller? I hope! Asså joo lätt. Hur länge ska ni stanna i England egentligen? Kommer lätt och hälsar på sen annars alltså. Saknar dig jättemycket.

Frida: Bättre SENT än aldrig Pumbaaa ; ) ja man kan bo billigt. Hör av er!



Lots of löööve

2009-02-13 @ 06:38:59
URL: http://ijsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback