Äta ute gillar vi

Godkväll. Kom nyss hem för dagen. Var riktigt trött på jobbet idag, gick och lade mig och sov i vilorummet på fikarasten för andra gången i sommar, då är det illa. Farmor och jag lunchade på lax m. skagenröra och färskpotatis på Köksterassen, det var skitmysigt. Förgyllde min lunch med en trevlig pratstund med käraste farmor. Efter jobbet var jag och Amanda på gymet och efter drog vi till Harrys och träffade resten av brudarna. åt middag på uteserveringen i solen. Gott var det också, majskyckling med svamprisotto och rödvinssås mmm! Sved dock lite i plånboken... men väldigt värt det. Alltså käkat ute hela dagen.. det var ju inte fel, så skulle man gärna vilja ha det jämt ja tack. Om det var gratis...

Sista avsnittet Grey's nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback