Catch up

Long time no seen. Hur är läget med er då? Jo jag har ju kommit hem från Bournemouth nu, det var så jäkla kul. Så himla roligt det var att jobba i bar. Och alla människor jag träffade, har börjat sakna dom lite! Min bästaste stad, dit måste jag åka igen. I alla fall har det varit full rulle sen jag kommit hem att jag inte hunnit tänka tillbaka så mycket på allt jag varit med om. Jag kom ju hem dagen innan midsommarafton och sen var det en härlig midsommarhelg firarandes i Vingåker på landet med massa folk. På midsommardagen var jag och Emelie i Brevens bruk och dansade bland ännu mer folk.

Nästa grej på G var att börja jobba på banken igen dagarna efter midsommar. Det kändes lite märkligt efter ett år inom service att vara tillbaka på kontor. På't igen bara! Och så har Victoria börjat där vilket jag är jätteglad över. Några dagar senare var det åter igen dags för nästa grej, Peace and Love festival! Jag och ett härligt gäng tog fart till Borlänge och levde äkta festivalliv. Det var så jäkla kul! Mycket roligare än vad jag hade trott till och med. Strålande väder, nästan lite för bra så man fick sitta i skuggan för att inte svimma i värmen. Men så värt det! Jag såg 18 konserter sammanlagt tror jag, 16 olika band. Moneybrother har fått ett nytt fan, Lykke Li var bäst på scen (vilket drag!) våran local Erik Hassle har blivit flickidol, Håkan Hellström kunde inte bli bättre och Lasse Winnerbäck var lika bra som väntat. Jag träffade lite folk från Guadeloupe också, jättekul att se dom! Sammanfattningsvis grymma dagar.

Annars har jag träffat Sara för första gången sen oktober! Det var ett bra tag sedan efter alla våra resor. I fredags var vi hos henne på Bonäs och grillade. Lördagen träffade jag Emelie och åt bigaråer och jordgubbar och sen gymmade, sen blev det grillspett på kvällen och en rulle med syrran. Igår var vi på glassrestaurang Smultronstället med syster, mamma, Ö och E och sen vidare till Norrköping. Jag hittade äntligen en ny bikini och lite andra fynd.

Kort & gott - det händer grejer! Måste gå nu men vi hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback