Sensuella Isabella

Vi ska snart äta tre-rätters hära :) hur mysigt är inte det då? Jag ligger och lyssnar på Enya och grejar och för över bilder. Idag är det en riktig softardag och det är så himla välbehövligt.

I fredags var jag ju på Thomas Ledin! Vilket drag. Det var skitkul att hoppa och gapa med tanterna haha ;) Var där med mamma och hennes två kompisar, vi hade skitroligt! När Vi är på gång drog igång blev det ett jäkla drag och hit efter hit spelades. Sen träffade jag några roliga killar som sjöng Sensuella Isabella för och med mig och dansade och sen blev jag bjuden på efterfest..

Igår var det första soldagen då jag inte jobbar - äntligen! Var ute med båten på Tisnaren hela dagen. Snackade med ett gäng ungdomar som paddlade kanot där och blev så himla pepp på det själv. Vi har ju Sveriges längsta kanotled här och massa vindskydd överallt, hur kul vore det inte att dra iväg med massa folk och paddla, dricka öl, stoja och ha kul?! Jaja.. på kvällen blev det i alla fall Harry Potterbio. Lätt bäst hittills och kärleksfnask blev det, det gillar vi.

Nu blire hänga upp mina nya gardiner och ha Super Mario-turnering på hederligt Nintendo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback