What a difference a day makes

Eftersom jag missade en hel del avsnitt av min älskade, bästa favvoserie när jag var i England så håller jag på att titta ikapp de avsnitten nu. Det är förstås Grey's Anatomy jag pratar om. Stolt girlie girl geek! Jag kan inte få nog, det är den enda serien jag aldrig tröttnar på, det blir liksom inte sämre trots att fem säsonger har gått. Efter lite eftersökningar hittade jag äntligen en sida där man kan kolla på det på internet. Det har jag letat efter länge så då blev jag glad. Man måste inte installera något, bara klicka sig fram och kryssa installationsfilerna och gå framåt på start. Asabra kolla HÄR. Igår såg jag Episode 22 What a difference a day makes och jag måste säga att det kan vara ett av de bästa avsnitten hittills. Izzie och Alex alltså... rörande, sorgligt och mycket mycket bra!! Älskar't. Nu blire Episode 23! Love

Kommentarer
Emelie

Jag har också missat massor av avsnitt! Gud jag måste också kolla, det är så bra!

2009-07-14 @ 09:22:44
URL: http://emeliegahn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback