Lite mer positiv

Tack vare vänner känns det nu så otroligt mycket bättre trots omständigheterna. Hade några söta vänner hos mig hela eftermiddagen och kvällen igår. Och idag har Amanda tagit med mig ett steg i rätt riktning. Hon är bäst <3 Har för första gången hör och häpna varit på stan. När jag väl gjorde mig i ordning insåg jag att jag ser ju ganska normal ut ändå om jag gömmer gipset och stänger munnen :P Vi har kommit fram till att jag ska lära mig buktala så jag slipper öppna käften haha! Skämt åsido. Dock ser det ut som att jag har ett kilo snus under överläppen när jag inte gapar. Hur som helst var vi och lunchade på Sultans och tog en sväng på stan. Vi kom fram till att Katrineholm verkligen är sig likt. Gick och handlade godis och mötte upp Tora vid bion och kollade på Australia. Har velat se den sen jag såg trailern! Blev så glad när jag såg att den fortfarande går nu när jag kommit hem, den fanns bara dubbad till franska på Guadeloupe. Och den var så bra som jag trodde :) ååaah!

De här två dagarna har gjort mig riktigt gott. Jag känner mig laddad med energi igen. Och nu jävlar kör vi! Jag mår så mycket bättre med vänner omkring mig och att hitta på saker. Jag som är så rastlös som person blir ju knäpp av att bara ligga hemma. Kan ju inte ens skaffa mig ett tillfälligt jobb. Men jag ska nog allt hitta på något. Det här blir nog bra tillslut.

Ni som ännu inte träffat mig kanske blir lite lugnare av att se en bild på mig från idag. Inte så illa ändå va? Jag verkar i alla fall ha bra läkekött!


Kommentarer
Rebecka

Vad roligt att det känns bättre nu! Och jag skiter i om du tycker att du är ful i långt hår för jag tycker att du är SUPERSNYGG!!! Det är en bragd att se ut sådär efter dom äventyren du har varit ute på ;)

2009-03-06 @ 11:31:34
Isa

:D Nu blev jag ännu gladare. Jag tror jag ska fortsätta ha långt hår ett tag till!

2009-03-06 @ 14:21:18
URL: http://ijsaaa.blogg.se/
Hannah

Älskade vän, du ser helt fantastisk ut!!

Som du flängt runt och haft sönder dig är det ju ett mirakel människa! Du är jättevacker och jättestark, och du fixar det!

Puss beauty!!!!!!

2009-03-12 @ 13:23:42
URL: http://www.mahakali.se
saraaaaa

tanker pa dig snuppan! varje dag faktiskt. hoppas allt ar bra under omstandigheterna. plupp! <3

2009-03-14 @ 09:10:57
URL: http://sarageorgsson.blogg.se/
Isa

Hannah: Åh tack va du är söt!



Sara: Tack sötnöt, jag gör mitt bästa. <3

2009-03-22 @ 15:28:17
URL: http://ijsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback