One step forward

Det går framåt! Nu börjar jag känna mig riktigt pigg :) eller i alla fall har jag gjort det de senaste dagarna. Hoppas jag inte trillar dit i nån nedåtgående svacka bara. Håller på att fixa det sista med försäkringspapprena som ska skickas nu. Mamma och jag skrattade så gott åt att man ska på skadeanmälan skriva en detaljerad beskrivning över vad som har hänt på TRE rader. Mamma har skrivit en berättelse på 12 sidor och då är det bara informativt...

I fredags vare myspys hos Emelie med ost & kex. Eller ost, kex och vin för de flesta. Men det sistnämda är nog inte såå bra om jag skulle få i mig. Riktigt trevligt var det att träffa brudarna i alla fall. Igår firades systers födelsedag i efterskott med släkten på pappas sida. Jag drack kaffe med sugrör, läckert läckert.

Senare åt vi tacos hos pappa. Andra gången på tre månader för mig. Åh va gott det var. Det var en av de grejer jag saknade på Gwada. Hur kan det vara så gott? Många svenska produkter man är bortskämd med just nu. Det var annat för nån månad sen. Lösgodis, sourcreme & onion chips, kavjar, tacos, (nog för att det inte är svenskt) marabouchoklad, sockerdricka, köttbullar, oboy och svenska tidningar. Så underskattat! Och hur kul är det inte att Robinson har börjat på tv4 igen? Och snart börjar Filip & Fredriks nya show. Heja Sverige, lite har vi i alla fall att erbjuda. Eller man vet i alla fall vad man saknar när man åker härifrån. Försöker se det från den ljusa sidan. Skulle ha varit i Karibien nu, där 30 graders värme, sol, bad, dykning, surfing, palmer och Piña Coladas är vardag. Det låter väl inte så kul va? Neee inte ett dugg... fan Sverige har ju i alla fall Kavjar! Som man har på en äkta bakismacka...  Haha just det! Vet ni vad som hände med den Kavjar mamma och syster hade med sig till mig i Karibien? Efter olyckan fick min chef nys om att syster hade Kavjar över och köpte två tuber för 50 euro xD Bra deal hon gjorde där lillsyrran. Aja...Karibien är inte dumt, men jag är i Svea nu, och nu ska jag bli frisk! Förresten ringde My från England idag för första gången efter olyckan. Pratade en bra stund med både henne och Frida. Det var skönt att äntligen få prata med dom. Det behövde jag.

Nu är det snarklådan. Godnatt på er

Kommentarer
Emelie

Alltså, 12 sidor. Hur kan det ens bli så mycket? :P

2009-03-24 @ 16:19:26
URL: http://emeliegahn.devote.se
Isa

Du har inte ens hört en bråkdel av vad vi har varit med om :p

2009-03-24 @ 16:40:11
URL: http://ijsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback