Flyttar till England

Jajemen, det gör jag! Det var min nya plan jag hade på G. Jag är så himla rastlös av att vara hemma i stan så nu är det klart, jag ska åka till mina två kära vänner i kuststaden Bournemouth. Bo där med dom och jobba som bartender. Stannar där en månad och kommer hem lagom till mitt sommarjobb i stan. En månad blir alldeles lagom känner jag. Kommer bli en helt ny erfarenhet, awsome. Jag bokade flyg - och bussbiljetter idag. Jag åker om en vecka, tisdagen den 19e. Det skulle vara perfekt att komma hem lagom till midsommar, det vill jag helst inte missa. Och så blir det Peace & Love lagom som jag kommit hem.

Ser verkligen fram emot detta och vet att jag kommer ha superkul, men har dock lite ångest! Det är så mycket jag missar och måste ställa in :( jag måste sälja min Bruce Springsteenbiljett :/ skit också. Så missar jag när min lillasyster och musikklasserna sjunger med Andreas Johnson, ni vet Glorious. Min kusin och min kompis student! Lillasyster går ut nian. En konsert jag skulle vara med i... Det känns jättetrist. Vad tycker ni, är jag dum som åker?

Kommentarer
Anonym

VI KOMMER HA SA HIMLA KUUL!

vi har flyttat in i nya rummet nu och malat halva rummet, sa det ar fint nar du kommer! har funderat vart vi ska klamma in din sang ocksa :) det ar fint men trangt! langtar sa tills du kommer! jag ar sa himla glad!! PUSSSSS!

2009-05-11 @ 20:44:50
Frida

langtar saaaaa efter att du kommer! vi har fixat i rummet nu och jag blir sa himla glad av tanken pa att du ar har om en vecka! VI SKA HA FETT KUL!! PUSSSSS!!

2009-05-11 @ 20:46:11
Issa

OF COURSE WE WILL! Leva rövare och servera öl, så får jag vara eran lärling också ;) gå till havet, kolla England.. blir fett kul helt övertygad!

2009-05-11 @ 21:04:47
URL: http://ijsaaa.blogg.se/
madde

Nej alltså det beror ju på hur man ser det. Inget är väl rätt eller fel. Men eftersom det bara är jobb för en månad hade jag struntat i det eftersom du missar så mycket. Hade det varit ett jobb som du hade fått för typ ett år hade det varit annat. Men det blir nog bra ändå ska du se :)

2009-05-16 @ 07:50:18
URL: http://saramadelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback