Stockholm & partaj

Asgo helg denna veckan! I torsdags var syrrans musikal, trevlans. Fredagen och lördagen tillbringades i Stockholm. Hängde med min rumskompis från Gwada Johanna. Hämtade hem mina grejer och fick äntligen träffa stumpan. Fikade, shoppade och på kvällen mötte vi upp några på en uteservering på Söder. Malin från Gwada var där! Superkul att träffa dom igen nu tre månader senare, det var allt för länge sedan. Johanna och jag åkte till Älvsjö, Solna och kors och tvärs och jag kände mig som äkta lantisen på träningsläger.

Lördagen skulle Johanna jobba så jag mötte upp Em och Rebecca B och hängde med dom på ett mysigt fik vid Rådmansgatan. Försökte bli pigg med kaffe. Sen tog jag och Em tåget hem på eftermiddagen och på kvällen var det dags igen efter mycket velande. Mys hos Em med bästa brudarna och sen utgång på Stadshotellet. Otroligt trevligt och jäklarns kul. Mycket dans och mycket trevligt folk.

Jag är trött. Måste dricka kaffe! Nu ska jag kolla på Robinson. Måste öva på mitt solo också för ikväll ska vi ha konsert.

Ses!


Roomies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback