Lattjo lajbans!

I lördags var det så stört kul! Jag och bruders var och käkade i Parken och drog sedan vidare till Norrköping på spelning och utgång. Var så nedrans skoj, länge sedan jag hade så kul. Satt vid ån och snackade med folk och gick sen och lyssnade på kompisarna i Killi'n Alan som körde lite rock'n roll. De hade lätt bäst support av alla banden, ett helt busslast haha! Sen gick vi ut och dansade. Jag och Emma drog igång ett helt dansgolv och skake:ade som aldrig förr. Att dansa är underskattat :) borde göras oftare. Träffade mkt roligt folk och bussresan dit och hem var livat värre. Najs kväll!

Var nyss och käkade på restaurangskolan Linden med farmor och farfar, gott och värt pengarna! Jag är sugen på att dra dit imorn med då det var ädelostfylld kyckling mmm! Nu ska jag på skallröntgen och sen ska jag träffa My. Ikväll blire träning till fullo!

Peace & Love to all of you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback