Äre sletet eller?

Svar: Ja

Gårdagens fest var kul! Vi fick tre rätters hos Emelie. Kräftsoppa m. ostsnitt, kött m. gratinerad potatis, morötter och chevrè och sallad och till efterrätt ugnsbakad chokladmousse m. hallon och grädde. Utsökt! Som att vara på restaurang. Till detta lite gott vin. Sen fortsatte vi festa på Statt. Jag hade ovanligt kul där faktiskt. Självklart avrundades kvällen med matrunda till Donken och Maistro. Det var så himla gott med pizzaaaaaaa! Sen hem vid 4 på morgonkvisten.

Sletet idag = sant. Har kollat på Robinson och varit ett äkta bakissvullo och ätit godis, chips och druckit julmust. Nu senare hasade jag iväg till stan med familjen på julskyltning. Vi träffade tomten och min kusin var någon snygg typ av tomtenisse. Börjar få mer och mer julstämning! Måste få in mer pynt i mitt rum känner jag. Sen skulle vi dricka varm choklad med vispgrädde men det var slut på Hembagarns så vi gick till Sultans men där var vispgrädden slut! Och inga lussebullar hade de heller. Så vi fick nöja oss med choklad med skummad mjölk och pepparkaka. Jag säger då det!

Nu ska jag fortsätta slappa och försöka glömma bort min jobbångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback