Ska jag behöva skaffa kryckor eller?!

Suck. Jag blir så ledsen när folk inte förstår mig. Det är jättejobbigt. Många tycker ofta att jag är klen och jag får ofta höra saker som "kom igen nu, det är väl inte så farligt", "det där orkar du, det är väl ingenting." Hur många gånger ska jag behöva säga att JAG ORKAR INTE!!!! Fatta trögt?! Fan att jag har gjort illa hjärnan och inte benet eller nåt, det skulle vara mycket enklare om jag gick på kryckor eller så, för då syns det att man är skadad. Det gör mig så jävla ledsen att ingen fattar, och att ingen kommer göra det heller. Jag skulle vilja att det fanns något sätt att visa hur det känns att ha en hjärnskada. Att det fanns en maskin som gjorde att man fick känna på hur det känns eller nåt. Det är inte mitt psyke det är fel på, det är kroppen. Jag har många gånger kört för hårt med mig själv och av det har jag lärt mig att jag måste lyssna på kroppen annars får jag världens bakslag. Jag vill inte, men jag måste.

Kommentarer
Anonym

Nej det är inte lätt att förstå men jag tror att det är många som försöker förstå. Ibland räcker det inte att försöka förstå...men alla gör vi så gått vi kan...eller de flesta gör i alla fall så gott de kan. Stötta någon kan vara svårt ska du veta...

2009-11-11 @ 12:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback