Halloween och fest

Igår jobbade jag och syrran som Halloweengubbar på stan! Utklädda till häxor gick vi runt inne i köpcentrum Kvarnen och sa bus eller godis! Och så fick de såklart godis av oss. Det var jättekul, alla blev jätteglada! Kul jobb!

Gårdagens fest var kul! Det var jättetrevligt och kul hemma hos Amanda där vi åt buffémat bestånde av maaaaaaassa gott! Vi fick mousserande som välkomstdrink och sen marangtårta till efterrätt också. Sen sjöng vi snappsvisor och shottade Jägermeister, spelade ett spel och drack vin. Mycketmycket trevligt! Sen gick vi till Statt och festade loss. Jättekul att träffa folk man inte träffat på superlänge! Jag hängde mest med Emma på lilla dansgolvet där vi röjde loss ordentligt! Sen gick vi hem och jag skulle äta min älskade fyllekaviarmacka, men somnade på köksbordet...

Kommentarer
Frida

haha, du somnade på köksbordet. söt du är.

2009-11-02 @ 17:42:59
URL: http://fridawinnberg.blogg.se/
Ijsaaa

Mihiiiiii

2009-11-02 @ 17:54:10
URL: http://ijsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback