María Isabelle tiene muchas cosas que hacer

Aa tja! Idag firar jag att jag har "semester". Eller jag har jobbat två veckor i rad nu så nu är jag ledig i två veckor. Jippie! Fast det blev inte mycket till semester den här veckan. Min vecka är fullspeckad med grejer jag ska göra. Kul! Hela förmiddagen har telefonen och datorn gått varm.

Bokat tid frissan, check
Bokad tid Mälarsjukhuset, check
Bokat bio, check
Köpa present, check

Förresten! Fan va glad jag blir av alla gulliga kommentarer jag har fått till min videodebut! TACK! Som sagt jag visste ju inte först om jag skulle våga lägga upp den så det var kul att ni tyckte om den. Fortsättning följer... Jag har en rolig idé på G! Måste börja lira lite mer up-tempo låtar. Har fastnat lite i lite lugnare låtar, har bara blivit så för att de har passat min röst. Men nu ska ni få se :)

Nu ska jag gå och laga mig en bakad potatis med röra. Sen ska jag och två friends till Norrkan och se 2012. Spås bli årets film, trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback