Hej mitt vinterland!

Nej se det snöar, nej se det snöar det var väl roligt hurra! Eller kanske inte... jag vill ha ny vinterjacka, en blå. Och så måste jag köpa mössa, vantar och halsduk. Dags att göra det fort som fasen nu, snön är kommen! Dagen började rätt dåligt med en bitter ande som följde efter mig, men sen blev den bara bättre och nu är jag glad! Munnen den ska skratta och va glá.

Idag har jag jobbat, varit på sjukhuset, läst Expressen, sjungit Michael Jackson, pratat i telefon med bästa Madde, städat rummet... Och den blir allt bättre för nu är det dags för fredagsmys! Imorn och fredag är nämligen mina lediga dagar denna veckan. Godis, Bonde söker fru och Grey's Anatomy och så är kvällen fulländad!

Ha en bra kväll gott folk! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback