Veckan som gått

Veckan som har gått har varit fullspeckad! Och många firanden har det blivit. Jag har hunnit med följande...

Varit på bio i Norrköping med friends, hypade 2012. Fått ett välbehövligt presentkort på bio i form av lön. Köpt födelsedagspresent till pappa à la Tillbaka till framtiden-trilogin (bra grejer). Varit på Mälarsjukhuset i Eskilstuna. Ätit Thaimat med min farmor & farfar. Firat min pappas födelsedag. Ätit smörgåstårta. Druckit shots. Ätit kakor och tårta hos Madde som har tagit körkort! Varit i Stockholm med mamma. Dansat med vänner. Fått ett jobbigt besked. Varit på förfest. Handlat gemensam födelsedagspresent till farmor & farfar à la en korg med goda saker som ost, skorpor, choklad etc. och vin från Hötorgshallen. Bokat tid hos frissan. Varit på efterfest. Tränat på gymet. Varit på Kullbergska sjukhuset två tillfällen. Firat farmors födelsedag. Blivit bjuden på flygande Jakob. Haft konsert med Frank Ådahl (Simba i Lejonkungen). Druckit Baileys. Festat på Stadshotellet. Ritat knorr på grisen. Ritat snopp på grisen. Åkt bil med Madde. Sjungit massor och spelat massor. Ätit bakispizza. Skrivit ansökan. Bio med friends på hypade New Moon. Bokat upp mig på Lucia. Blivit bjuden på Tacos hos Hulda.

Not too bad huh?
Förresten är ni rätt dåliga på att kommentera!
... och jag vill faktiskt veta, vad har ni gjort?


Bilder från i lördags snodda by Frida





Kommentarer
Frida

jag har gjort typ fett ingenting. idag förbannar jag någon över sin födelsedag! jag har även kommit igång på riktigt med träningen och jag börjar tappa min dubbelhaka. jag spelar hög jävla musik för att det är härligt, och så har jag lyssnat på isabelle när hon sjunger where does the good go innan vi gick fulla och eländiga till stadshotellet. pusss isa

2009-11-24 @ 13:21:18
URL: http://fridawinnberg.blogg.se/
Ijsaaa

:D Jag hörde det! Good job med träningen. Ahah! Sara filmade det, harreguu. Fyllesvin vi är. pözzpözz

2009-11-24 @ 18:30:00
URL: http://ijsaaa.blogg.se/
Tora

Hej! Det här har jag gjort:

Åkt bil, svettats, badat i poolen, haft ont i huvudet, ätit kyckling, varit på konsert, dansat, druckit öl (gör det nästan varje dag.. haha, fast bara en), sovit, spelat sims3, badat badkar, mysat med anton, ätit lunch på Vincents skola, pratat franska (också något jag gör varje dag!), pratat engelska, åkt båt, fotat väldigt mycket, lagat mat åt "familjen" här, läst alldeles för många bloggar, mejlat med rebecka, pratat på skype med min familj, hm.... nåt mer? typ inte!



haha, men om en vecka ses vi! det ska bli roligt :)

2009-11-25 @ 16:48:44
Ijsaaa

Det är bra brudar att det är två finns två tappra själar som svarar! Åh Tora jag saknar att prata franska varje dag, vi får prata lite när du kommer hem :D

2009-11-27 @ 19:19:32
URL: http://ijsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback