Veckan som gått

Under veckan som gått har jag hunnit med följande.
Den 2-8 november.

Jobbat som frukostvärdinna. Premiärjobbat ensam. Träffat en ny läkare. Löst in en check på banken. Köpt två tröjor på nya H&M i stan. Varit på bio, Fame i Norrköping. Varit så arg att jag velat slå sönder något. Varit glad och skrattat mycket. Varit ledsen och frustrerad. Skickat in en stipendieansökan. Börjat sjunga i duschen igen. Kört ett 45 minuters-pass på crosstrainern och därmed bränt 380 kalorier. Ätit Flygande Jakob-middag hos farmor & farfar. Köpt snus för första gången någonsin, farsdagpresent. Grattat farfar på 69-årsdagen. Hämtat 48 bullar från Sultans konditori. Lekt sopargubbe med min 3-åriga lillebror. Pratat med bästaste Madde i telefonen. Ätit lax och hemmagjorda hamburgare hos favvokocken pappa. Skrivit massa mail. Ätit godis och sett Bonde söker fru, Grey's Anatomy och Ensam mamma söker. Kollat på 500 days of Summer. Sjungit och spelat gitarr. Spelat keyboard. Tittat på roliga youtube-klipp. Blivit råtaggad och drömt om framtiden. Varit så trött att jag inte vetat var jag ska ta vägen. Lyssnat på 'Säg ingenting till mig' X antal gånger. Spelat in en video. Bokat in julbord och bio med vänner.

Känns som att man hunnit en hel del. Vad har ni gjort under veckan som gått? Berätta! Och var inte så dåliga på att kommentera nu!


Kommentarer
Frida

söt bild isa :)

jag har.. varit i sthlm och blivit besviken över inställd konsert och nu är jag hemma och vill träffa alla för snart åker jag bort igen. puss!

2009-11-11 @ 15:17:22
URL: http://fridawinnberg.blogg.se/
Ijsaaa

Jaa, så surt. Får ni tillbaka pengarna då eller något till godo? Jag hinner inte förrän nästa vecka! Jobbar torsdag-söndag! puss!

2009-11-11 @ 16:36:47
URL: http://ijsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback