Jag är så himla glad

Jippie! Jag ska få mer lön från England! Jag blir så himla glad och nöjd att hårt arbete och kämpaglöd ger resultat! Pengar för mödan lite eller inte mödan men rätt ska fan vara rätt! Det har ju strulat en himla massa och jag skulle fått lönen i maj men äntligen fick jag en check för några veckor sedan med min lön. Det var dock för lite mot vad jag jobbat. Så jag fick kontakta huvudkontoret igen och tjata att det var fel. Så nu har de snackat med mina chefer i puben och det visade sig att jag fått 34 timmars arbetstid för lite betalt! En till check kommer nästa vecka. Jag blir så glad!

**
Nästa projekt är danska försäkringskassan. Jag har inte fått någon ersättning för tiden jag var sjuk och inte kunde göra någonting. Jag får inget från svenska försäkringskassan eftersom jag jobbade utomlands när olyckan hände så jag måste vända mig till danska försäkringskassan efter jag jobbade för ett danskt företag, krångligtkrångligt. Så ska man förstå alla facktermer och shit på danska dessutom, jag säger då det! Jag fick svar att jag inte uppfyllt kraven man ska för att få ersättning, men det har jag ju visst det! Så nu håller jag på och skickar massa bevis och grejs efter att ha fått avslag två gånger. Jag ska fan ha ersättning!

**
Nu fick jag sms från hotellchefen på Statt att jag vunnit biljetter till "Pengarna eller livet"! En föreställning med bl.a. Johannes Brost, Martin Björk och Teliapappan som äger rum på tisdag. Fan va kul! Någon som vill följa med?


Kommentarer
Tora

Sta pa dig isa! Du ska ha alla pengar du har ratt till. Kul att vinna biljetter! Hoppas det ar en bra forestallning :) kram fran afrika

2009-10-18 @ 13:42:56
Ijsaaa

Ja eller hur, don't fuck with me :D ja det var roligt, det hoppas jag med :) kram till afrika, använd solkräm ;)

2009-10-19 @ 18:26:07
URL: http://ijsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback