Fredagsmys och helg!


Jag blir så glad och laddad när jag hör den här låten!

God förmiddag på er! Idag är jag ledig från jobbet! Jag blev inringd både iförgår och igår för de behövde hjälp att städa 48 hotellrum där gäster skulle stanna, så det är vad jag har gjort de två senaste dagarna. Det var så himmelskt skönt att få vara ledig idag och få sova ut särskilt när det dessutom är fredag, jippie :)

**
Efter jobbet igår mötte jag upp Erika och Amanda och gick runt lite på stan, jag köpte sån där multivital vitamindryck som jag fått i mig nu på morgonen. Nu ska vi ladda upp immunförsvaret minsann! I alla fall hamnade vi vid Jöjjes korv och tog en fransk hot dog och snackade skit. Det var jättetrevligt, det är inte allt för ofta man träffar Erika nu för tiden. Det får vi göra om! Senare på kvällen överraskade jag min kära mamma med middag och tända ljus när hon kom hem från träningen. Jag gjorde pastagratäng med bacon, fetaost, oliver och soltorkade tomater. Bära eller brista och det blev faktiskt jättegott och väldigt uppskattat. Det var min lilla mamma värd <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback