Give me Bik Bok and a nice movie

Nemen tjaba tjena folket. Hur är läget? Läget bra här. Jag kollade nyss på massa kläder på nätet och insåg att jag vill ha hela Bik Boks kollektion. Så jäkla mycket snyggt! Har verkligen börjat gilla Bik Bok och Monki jättemycket och särskilt Bik Bok har skärpt sig som fasen med sina kläder. Dags för webshop? Ja tack!

Iförgår var jag och Madde på föreställningen "Pengarna eller livet" i aulan. Den fick asdålig kritik i tidningen vilket jag inte riktigt förstår varför, för jag och Madde satt och garvade typ hela tiden. Helt klart över förväntan! Och Martin Björk gjorde skitbra skådespelardebut. Annars de senaste dagarna har jag fikat med kompisar, fått massa "to do" gjorda och idag lunchade jag på Hot Basilika med Frida och Amanda. Sen gick vi en sväng på stan och jag gjorde lite ärenden. Och ikväll kommer My och Allistair från Bournemouth. Ska bli så himla kul att träffa den där Sydafrikanen imorron! Det var så himla länge sen, saknar honom.

Just nu är jag skitsugen på att se filmen 500 days of Summer. Den verkar mysig. Den handlar om en kille som blir kär i en tjej, men det är inte besvarat för hon tror inte på kärleken. Lite romantisk komedi tvärtom typ, en kille som suktar efter en tjej, inte det vanligaste manuset i filmer. Därför låter det kul kul! Kolla själv:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback