Dessa baciller

Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har gått och blivit sjuk. IGEN. Det var ju inte alls länge sedan jag var förkyld och krasslig och nu har jag åkt på det igen. Jag kan inte förstå hur man kan ha så dåligt immunförsvar. Och nu har så gott som alla på jobbet varit sjuka så det klart att min kropp tar emot bacillerna ögona böj. Suck. Jag känner mig febrig och tung i kroppen. Kvällen och natten är värst, inte en chans att jag kommer kunna somna. Jag kan lika gärna titta på tv3play eller nåt.

När jag får ork ska jag gå till Hälsokosten och köpa Mivitotal, ni vet sån där vitamindryck som ska ge en bra immunförsvar. Då ska jag bygga upp värsta motståndskraften så att jag blir en stark superkvinna! Och så ska jag träna upp kroppen.. och äta massa frukt... och mineraler! Då blir nog immunförsvaret bättre. Jag läste på internet att sömn är viktigt för kroppens försvar. Det kanske är därför jag fått så dåligt immunförsvar! Om inte kroppen får den sömn den behöver påverkas immunförsvaret negativt. Där här vi svaret, jag ska sova mig i form! Enda fram till på lördag får jag sova och kurera mig. Nu ska bacillerna bort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback