Min lördag

Jag har lite fjärilar i magen. Isa för fan, skärp dig!

**
Idag är det min s.k. lördag efter en slitig jobbarhelg. Igår var sista jobbardagen innan ledighet, dock inte lika länge vilket var en enorm lättnad att jag inte behövde. Kusin Madde och jag har alltid så kul när vi jobbar och gör värsta mysigt i restaurangen med tända ljud och panflöjtsmusik. Tihi. Me like her och hennes bravader. Eftersom det varit Rally-SM i stan hade vi alla rallykillar boendes hos oss på hotellet. Så frukosten var full av rallyfolk. De var så himla trevliga, pratglada och roliga. Inga snobbgäster där inte. De där kunde man gladeligen slänga käft med. Det gillar jag. Efter jobbet hälsade jag på hos pappa och träffade lillebror Villypilly. Han var extrasöt igår! Han var glad och pratar allt mer för varje gång :)

**
Nu blir det fika och spelhäng med kompisar! Och sen blir det frissan.


Små söta kusiner.

Min lilla söting Villypilly.

Kommentarer
My

Oj oj! Vem ger dig sådana fjärilar va?!?

2009-10-12 @ 23:47:17
URL: http://mypw.blogg.se/
Ijsaaa

Haha nej jag var lite nervös inför intervjun ju :P

2009-10-13 @ 12:17:34
URL: http://ijsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback