Ny låt

Idag har jag namnsdag. Eller vi räknar det som min namnsdag för det är egentligen Elsa och Isabella. Woho grattis till mig.

De två senaste dagarna blev jag inringd att jobba, så det är vad jag har gjort + käkade ute med kompisar igårkväll.

Åhhhhh, är lite deppig för tillfället. Jag vill tillbaka till Gwadan, men går ju inte :( fast det är inte bara därför jag är deppig. Allting är bara jobbigt. Har lust att stänga in mig, sätta en lapp på dörren stör ej och inte svara i telefonen, vara ensam hela helgen och bara sova, kolla på filmer och äta goda saker. Va miserabel jag låter, men ibland orkar man bara inte. Åh jag orkar inte!

En dag som denna passar det bra med en ny låt som jag spelat in. En som denna...




Nobody said it was easy, no one ever said it would be this hard.
Oh take me back to the start.

Kommentarer
madde

:(( Vara i morgon? :) Jag mår mycket bättre idag :D <33

2009-10-31 @ 13:13:16
URL: http://saramadelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback