Rajtanstajtans

Häjhäj.

I fredags var det fredagsmys och idol hemma hos mig med brudarna, alltid lika trevlans. Och i lördags då var det fullt ös! Jag har sovit typ hela dagen så jag kände mig inte så sugen på att gå och lägga mig för natten tidigt ikväll. Nattuggla... ändå är jag trött, men jag orkar inte sova. Weird. Jag hade asroligt igår! Hade inte varit ute på en månad så jag var sjukt taggad. Först var jag och ett gäng brudar hos Malin och käkade och sen drog vi ner mot stan. Det var 10-årsjubileum på Safiren med coverbandet Edwinz som spelade och även Erik Hassle, våran local som har blivit känd... Det var i alla fall typ 1000 pers där och skitbra musik så jag dansade hela natten i mina grymt jobbiga klackskor som åkte av ett antal ggr under kvällen. Väldigt rolig kväll var det i alla fall, jag fattar bara inte att man inte slutar dricka när man är på topp? Istället kommer någon med den briljanta idén om att dricka vodka redbull och dricka shots och man är såklart inte sen att nappa. Suck, idag var man inte så kaxig. Men trevlig kväll vare!


Jajemen, så där såg jag ut igår + de förbannat jobbiga men ack så fina
röda klackskorna.

Kommentarer
Emelie

Ja, det var verkligen 1000 pers där ;)

2009-10-19 @ 11:15:14
URL: http://emeliegahn.devote.se
Ijsaaa

Jajaja typ

2009-10-19 @ 14:41:50
URL: http://ijsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback