Some yummie stuff

Jobba och jobba, nu har jag jobbat sen i fredags med bara en ledig dag så nu ska det bli så jäkla gött med en helt vanlig helg!! Det känns som evigheter sedan. Åh vet ni vad vi fick för p-mat igår? Wallenbergare på lax och räkor med potatis och kräftsås. Det var så himla gott! Jag hade aldrig ätit Wallenbergare innan. En stor fördel med att jobba i restaurangbranshen är att man får så god personalmat, yummie! I helgen ska jag till Ljusterö i Sthlms skärgård. Vi är ett gäng goa gubbar som ska mysa i Fridas summerhouse - det blir la lajbans.

För övrigt drog bästa serien igång igen igår! Fast jag kollade inte på tv:n utan på http://www.greys-anatomy-episodes.com/ Och nu ser jag att de har lagt ut avsnitt 3 idag hurra! Meaning Isa kommer sitta klistrad vid datorn ett tag till.

Hittade en bild på söta vänner. Den gör en glad, det här är lycka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback