The climb

Åh va skönt att spänningarna har släppt lite. Jag har varit på anställningsintervju idag. Det gick jättebra och så känns det skönt att ha det avklarat, man kan inte göra mer än sitt bästa. Nu är det bara att hålla tummarna.

**
Jag älskar den här versionen av The Climb med Ahmir. Texten och musiken är så himla bra också!

Keep on moving, keep climbing
Keep the faith, baby
It's all about, it's all about the climb
Keep the faith, keep your faith




Hämtade ut min biljett till Stadshotellets jubileum med Erik Hassle idag också. På lördag blir det fest :)
Nu ska jag luncha med min farmor och farfar. De har nyss kommit hem från en bussresa till Tyskland, tihi. Här hemma äter de kålpudding..... är inte ledsen att jag missar det.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback