Underbart!

Gårdagen var underbar! En så himla lyckad dag. 10-års återträff för alla som har gått i musikklass med massa skönsång, fest, mingel, två konserter, dans och massa MUSIK. Jag har inte haft så roligt på mycket länge! Jag var typ som hög, jag får verkligen världens adrenalinkick av att stå på scen och sjunga. Då insåg jag ännu mer att det är det här jag ska göra, det är det här jag vill göra. En kör på 340 personer, det var helt magiskt! Det var jättebra solister också, några grymma smågrabbar och sen en kille som är född blind som spelade piano och sjöng Your Song så fint så man nästan började gråta, vilken talang! Han är fantastisk. Och vi sjöng så många bra låtar också:

* Desperado med Eagles
* Hungry Heart med Brucan
* Heal the world med Michael Jackson
* Good Song med Salem al Fakir
* Your Song med Elton John
* You've got a friend med Carole King

Helt underbar dag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback