Hon är nöjd!

Nu jävlar. Nu är jag på G vet ni. Nu har jag börjat kämpa och det ger resultat! Känner mig så jävla nöjd just nu! Grejade med massa praktiska saker igår och nu har jag fixat lite! Nu ska jag äntligen få en check med min lön från England, som är sisådär 4 månader för sen. Och sen ska jag få ersättning av försäkringsbolaget för mina grejer som är kvar i en soptunna på Guadeloupe. Det var ju trots allt kläder och grejer för ett värde drygt 7000 spänn som blev kvar där. Och så har jag fixat ett möte med en stipendiegubbe. Dessutom körde jag hårt som fan idag på jobbet, det var första dagen som jag jobbade ensam och det gick faktiskt ganska bra!

Don't fuck with me, nu jävlar kör vi!

URGAAH!


Hahah kommer ni ihåg den här låten med Anders & Putte från när man
var liten?


Mannen här är riktigt nöjd. Han är glad för han är nöjd.


Hon är nöjd!

Kommentarer
Frida

isa! jag är nöjd. nöjd och stolt över dig. ljusterö i helgen! pusss!

2009-09-29 @ 23:08:25
URL: http://fridawinnberg.blogg.se/
Ijsaaa

:D Jajemen! Ska bli så braaaa! Graow!

2009-10-01 @ 17:49:09
URL: http://ijsaaa.blogg.se/
Tora

Go isa! kul att folja dig/er via din blogg. du ar sa harlig som kampa pa, du ger aldrig upp! Onskar att jag kunde bli lika brun som dig pa den dar bilder ocksa.. men suck.. det ar en drom. haha.



hade varit kul att henka till ljusero, det far bli nan annan gang.



puss pa dig!

2009-10-03 @ 16:02:43
Ijsaaa

Vad glad jag blir när du säger så Tory! Du kommer säkert snart vara brun som en pepparkaka. Det tar ju en stund ;)



Det kommer fler gånger ju =)



Afrikakvinna miss you. puss

2009-10-04 @ 22:20:13
URL: http://ijsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback