Life is good

Livet leker på ganska bra just nu!

Igår jobbade jag på Söder på morgonen, den morgonen var inte allt för bra... riktigt tufft. MEN sen på eftermiddagen blev jag inskolad på mitt nya vikariat som ledsagare då jag fick bowla med en handläggare och brukare, hur kul som helst var det! Jättebra handläggare och både han och brukaren var hur trevliga och mysiga som helst :) hoppas man träffar dom snart igen.
Träffade Amanda och Thomas som kommit hem från Sälen igårkväll också! Funnybunny! Sultans och mys.

Idag har jag varit på sjukhuset och haft möte med Försäkringskassan m.m. Sen anställningsintervju. Sen har jag hängt på stan med Emma, Thomas och Amanda. Kikat runt lite, ätit glass och handlat lite gott dricka till efterlängtade Valborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback