Gwadareunion med de bästa

Jag har träffat Konrad och Helena idag!! Jag har inte träffat Helena sedan sjukhuset på Gwada, shit nästan 2 år sedan!! Det var sjukt kul att se lilla Lena igen. Tänk va kul vi hade under säsongen. Och tänk vad mycket som har hänt sedan vi jobbade tillsammans borta på ön. Det blev massor av catch up. Det var väldigt dock vemodigt att säga hejdå och nu känner jag mig lite ledsen. Mina tankar förs tillbaka till tiden på ön och min tid där var nog både bland den bästa och värsta tiden jag varit med om. Jag kommer alltid att vara ledsen att jag tvingades åka hem tidigare. Det stör mig mycket att jag inte fick ett avslut där. Inte säga hejdå till folk, inte få ett mentalt avslut. Jag vill tillbaka och ställa allt till rätta. Vara där mina 3 sista månader.

Det värmde i alla fall i mitt hjärta att få träffa två av de bästa människorna idag ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback