Vår julproduktion

De senaste 2 veckorna har vi repat 24/7 med vår julproduktion "Jullikt & Olikt" som är en av de största under hela året. Nu är konserten över och det känns skönt att få ta jullov mentalt. Det blev i alla fall en mysig konsert =)

Jag sjöng denna


Och denna


Vi bjöd på solosång, duetter, ensemblenummer, dans, sketcher och annat mellansnack. Jag och Mirre läste Tio små nissar och jag spelade fiol till denna som Elin sjöng.


Vi hade riktigt kul under konsertens gång så även om man gjorde lite fel här och var tycker jag att man ska vara ganska nöjd ändå. Det enda som var väldigt tråkigt var att typ inga från skolan kom för att alla hade gig och rep.


Min mamma, pappa och syster kom och kollade på konserten! Mamma och syster sov över hos mig. Min älskade mamma kånkade runt på en kasse med grejer i som sen visade sig vara massa julpynt till mig. Min mamma är bäst ♥♥♥. Jag fick en nyinköpt julstjärna att hänga i sovrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback