LOVE music in my head

Sitter vid datorn med musik i lurarna och dricker breezer och äter godis. Fan va jag känner mig lycklig. Lyssnar på Tove Styrkes nya skiva. Helvete, mitt i prick. Det är exakt sån här musik jag älskar. Jag vill också göra sån musik. Jag är helt fantastiskt kär i beats och coola syntheffekterà la 80-tal. 80-TALEEEEET. Det är lite Robyn över Tove. Jag älskar Robyn.

Jag sitter och drömmer mig bort i allt jag vill göra... börja dansa massor, gå en songwriting/ljudredigeringskurs, ta massa sånglektioner. Jag vill bli grym. Música I love you ♥♥

Har för övrigt haft en tuff repvecka inför julkonserten som kommer bli bäst. Repade dans och övergångar idag i skolan och så övade jag på min låt i tvättstugan.

JULKONSERT 19.00 ONSDAG 8/12




NU VILL JAG GÅ UT OCH DANSAAAAA! NU NU NU NU NU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback